dåligt dåligt, men bra bra helg!!!

har inte suttit vid datorn någonting i helgen nästan, i fredags så var jag med en vän, vi var här och kollade på tv o åt o lite :) blev en väldigt sen kväll/natt!

vaknade i lördags o väntade in elin som skulle komma över för lite plugg och kvalitetstid med varandra! det var kul o skönt att träffas, gick o handla lite i centrum o så köpte vi även en glass o satt i det fina vädret tills hon åkte vidare! sen städade jag lägenheten och gjorde mig iordning tills tjejerna kom hit, amanda eve dla sheheen katrina o sylwia, de rullade in en efter en , as nice kväll och hade skit kul ! från att vi hade handlat massa godsaker i centrum för att ha en tjejkväll ledde det till att vi blir bjudna på en fest ca 5-10 min härifrån, så vi börja fixa iordning oss och drog vidare till hemmafesten, den var i ett stort hus och var faktiskt skit kul, folk badade i en typ jacuzzi o grejer och var hur packade som helst, men vi,  vi visade hur jävla kul man kunde ha nyktert! vi dansade hela kvällen/natten tills vi drog hemåt, helt galet men en så bra kväll med tjejerna! var helt slut i kroppen..gick och träffade en vän en stund efteråt, blev rätt långvarigt men det var det värt. sen hem och däcka tillsammans med resten av brudarna i sängen , mys :* 

vaknade idag av larmet vid halv 11 ungefär, blev att dra sig uppåt och städa lite och göra oss iordning, sen kom mamma mats och oskar o hämta mig för att åka vidare till Louise och fira henne, grattis på födelsedagen♥ väl där fikade vi o snacka lite, var ute en stund också, skönt i vårsolen! när alla gästerna drog hemåt stannade jag kvar en stund, vi pratade lite om allt möjligt och så tog vi bilen hem till ryd och förberedde maten tills familjen skulle komma hem ifrån brors träning så vi alla kunde käka ;) så har vart en heldag med familjen idag , kul och skönt! sen fick jag skjuts hem av Louise till berga där jag sitter just nu, precis kollat på big brother...hatar att Hanna W åkte ut...men älskar även att min älskade Rodney är tillbaka!! hoppas han får stanna nu bara..Nu ska jag kolla vidare på taken som är på kanal 4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0