you never see me cry

Jahopppp, var uppe med tuppen imorse, åt frulle och så bar det av mot jobbet för ett kort pass, hjälpte elin en stund senare när jag inte hade något att göra (var redan klar) , så körde vi race ;) jag på cykel och hon i bilen brevid hahah! thats my girl...
Hoppar på senare ikväll igen på kvällspasset, kör delat idag =) har legat ute lite på baksidan sen jag kom hem och nu är jag nyduschad och ska ta något att äta strax ! slutar väldigt sent ikväll, undra hur trött jag kommer vara...sen kör vi påt imorgon igen! =) 


I stray from love, this is how I feel
This time was different
Felt like, I was just a victim
And it cut me like a knife



Kommentarer
Postat av: elin

du är min allra finaste vän!<3

2012-07-21 @ 18:10:17
Postat av: elin

du är min allra finaste vän!<3

Svar: och du min<3
Alexandra Pettersson

2012-07-21 @ 18:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0