What goes around, comes back around!

Hej!

Nu var det ett tag sen senast igen...men har mina anledningar, har jobbat mycket och inte sovit hemma!  Men nu är jag iallafall hemma, idag blir det kalas här hemma så har lite gäster! =) ska väl snart äta tårta, mammas sambo fyller år idag vet ni! ikväll träffar jag nog min saknade amanda om det blir som sagt. får se vad vi hittar på för skoj ;)

annars...har jag bara jobbat senaste dagarna, i förrgår kom A och hämtade mig mot kvällen, åkte hem till honom och åt mat och myste till film med chips och cola :) mums! 
sedan var det dags för jobb på morgonen därpå..vaknade av min fina runt 6.00 som gjorde iordning frukost åt mig och sedan skjutsade mig till jobbet så söt o snäll som han är <3 jobbade i några timmar! åkte hem och solade o lite sånt innan min fina vän felicia kom till mig, gick in o gjorde mig iordning för att sedan åka till henne och ta det lugnt, för att sedan åka och titta på en lägenhet åt mig ;) o den va perfekt! gud så fin den var och längtar redan..menmen, umgicks ialf med min fina fillan hela kvällen, lagade underbart god mat och titta film innan vi somnade! vaknade och tog det lugnt innan hon skjutsa iväg mig till jobbet! 
körde på ett kvällspass igårkväll, hann bara hem o duscha innan A stod utanför och väntade på mig, så åkte vi hem till honom! åt god mat och såg film..eller jag somnade rätt fort för ja skulle upp o jobba idag hehe :p 

nä nu ska jag ut o sätta mig tror jag o umgås med mormor och morfar o resten av familjen, kanske få något i magen med innan fikat. är jätte hungrig och trött :(


skjuts till jobbet av fina A <3


jobb jobb jobb!


lite bad i poolen innan Felicia kom =)


oså maten vi lagade, pommes, kyckling, revbenspjäll och tzatsiki, mums!



 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan skriva Assan. Du behöver inte skriva A

Svar: Har inte du med att göra. Skriver A om jag känner fört!!
Alexandra Pettersson

2012-07-28 @ 13:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0