so tired of being there

Hellluuuu, igår hände det lite grejer så orkade inte uppdatera :) men innan dess var jag uppe med tuppen för att bege mig iväg till Harstena till erika!! först bilen till Valdemarsvik och så båten över till Harstena för att vara där ett tag :) erika visade oss runt och så käka vi glass i värmen! mums! sen bar det av hemåt igen samma väg =) sen tog jag det bara lugnt hemma hela kvällen. senare när jag lagt mig för att sova kom A förbi så gick ut och pratade med honom...snackade ett tag där ute och gick in en stund o bara slappa. sen åkte han hem igen! och jag gick in och la mig...

Vaknade idag av att mamma väckte mig, så var bara att gå ut i fina vädret och lägga sig =) sen bar det av mot jobbet lite senare för ett kvällspass! kvällen rullade igenom med bra folk. och så är jag hermma nu och har vart det ett bra tag, hade precis lilla kevin hos mig. men snart kommer kanske A förbi , annars går jag och lägger mig och tittar på tv, för imorgon väntas jobb.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0