so sick of tears

lite senare igårkväll skjutsade syrran min till A! :) myste och kolla film! vaknade upp breve honom imorse o drog mig senare mot bussen vid 3 tiden. mötte dla på vägen , så sket i  bussen och gick med henne till shehen och sen promenera vidare ner mot stan för att kolla runt lite och gå till arbetsförmedlingen! träffade shehlah och beri och senare danyar =)  fick med mig en del hem från stan! var ju så himla varmt ute idag ockå och var kanske inte rätt klädd..ialf...när jag skulle gå till min buss så upptäcker jag att bussen inte går där än på ett tag pga nåt konstigt...så fick gå en annan väg för o komma till bussen..märks att ja inte vart på stan eller åkt buss på länge :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0