slut körd


F Y  F A A A A N N ! jag är helt sluuuut!!! ligger nyduschad och insmord i sängen just nu, så underbart skönt verkligen! 

Nu ikväll har jag Oskar och Jennfier vart ute och spelat tennis i ett ganska bra tag! as kul ju hehe, och bra också =) körde matcher oså. Sen gick vi hemåt för att byta från skor o få på oss inlines så var vi ute och åkte runt ryd typ. även det var skönt och roligt! :) känner i hela kroppen nu att jag har fått lite träning ahah..men det är ju bara bra ;) imorgon är jag ledig från jobbet!....MEN får ingen sovmorgon för det...utan imorgon beger jag mig iväg till Harstena för att hälsa på min vän Erika som jobbar där borta på ön =D hoppas på finfint väder, åker tidigt imorgonbitti :( 

Någon vänlig själ som vill göra mig en tjänst? fotmassage...det skulle sitta underbart fint just nu!


MMmmmmm....det här hade jag framför mig häromdan, gotttt! skulle med sitta fint nu



work work work!!



igår när jag oskar jossan och jennifer åkte inlines =)


snälll vän man har eller?! jag får cykla så kommer hon där brevid mig med bil...elin!


mitt hjärta somna sött hos mig


ut o spela tennis! :)


jag och jennifer !;)


sen ut o åka sönder!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0