over and out

kvällspasset igår gick toppen, jobbade på med selma =) sen tog jag promenaden hem med elin i luren ;) hade en del att prata om!! sen hem och bara ta det lugnt hemma innan jag gick och la mig. var dödstrött på kvällen och mina ögon rödsprängda, jävla pollen! karma will catch u one day ;) hehe.
imorse vaknade jag runt 10 tiden tror jag det var, upp o käka frulle och mysa med kevin som va dödstrött han med, slutade med att han somnade hos mig, min ängel :) nu har jag bara typ inte gjort någonting, kollat tv o ätit lite smått bara. om ett tag bär det av till jobbet igen! känns som jag aldrig är ledig! men ikväll kör jag elin och selma på ;) ska ta  något mer att äta innan bara och vila upp mig! imorgon kör jag på ett kort pass på morgonen och så på onsdag är jag ledig, skööönt!

fick hem en skiva idag med på posten , som var full av bilder från studenten o lite, kul o titta på :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0