No one can push me around

Bläööööö...ligger här och är dö bakis i min onepiece som jag förmodligen kommer vara bosatt i för dagen!..man mår väl som man förtjänar, i guess ? kanske blev lite mycket av det goda igår!
Började kvällen med att äta gott och grilla hemma med familjen, och efter mycket om och men tog jag och amanda våra rövar till Varamon festen.Var lite krångel om vi skulle dit eller inte, men vi kom dit tillslut iallafall. Väl framme satte vi oss på våra filtar med amandas bror och hans vänner (våra vänner med menmen..) grillade lite och drack och snackade skit :) hade en jätte trevlig kväll med fina människor, träffade massa människor som det var a long time ago sen jag såg dem! så de var kul. Var lite mycket med poliser, but who cares?! alla klagar men man får väl behärska sig, så svårt är det inte ;) Senare framåt natten fick ialf jag och Amanda skjuts hem, eller till stan, gick på toa och käka lite fyllekäk och sedan bar det av hemåt, fyfan va skönt att äntligen sova, dock jobbigt att mår som jag gjorde och fortfarande gör..

Har hunnit leka lite med Kevin nu, de kom precis hem :) tror lillkillen håller på att få tänder, eller att de är på G ialf ? det kliar ialf på stackars bebben..han käka nästan upp min hand heheh
 .



Kommentarer
Postat av: Ella

Härliga tider.

2012-07-15 @ 11:08:55
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0