i'll take care of you

Hellu. =) sitter här och gör inte speciellt mycket, vet inte planerna för ikväll ännu men det ser ljust ut ialf, slappt. Idag tog jag lite sovmorgon som jag inte gjort på rätt länge, sen gjorde jag iordning mig lite bara för att sen dra iväg med familjen! var borta ett bra tag, sen åkte vi förbi skänninge och hälsa på lollo jocke och jennifer en snabbis. sen åkte vi hem igen o käka gott!!

igår var firandet i full rulle! senare mot kvällen träffade jag amanda! vi tog våra cyklar till affären o köpte lite gottis till kväll o åkte vidare till trädgårdsföreningen o satte oss o snacka bara o tog det lugnt. så jävla mycket mygg!!! sen drog vi vidare mot stångån o satte oss där hehe, inte lika mkt mygg =) mysig kväll ialf <3 somnade som en stock när jag kom hem, så ont i benen :/


saknar studenten, och min underbara klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0