i wanna be with you, but you're away

Jaha, då var man ny duschad och mätt =) när jag kom hem från A dröjde det inte länge förens jag gick ut på en promenad med mamma oskar jocke jennifer och kevin =) vi promenera till sjukhuset för o träffa syrran och lämna mat till henne, och sen vidare till berga för lite fika oså! dit kom även josse linus och tindra efter en stund . var trevligt, så hamnade vi i massa lekparker på hemvägen haha, var som ett barn på nytt igen :D sen vare bara att promenera hem igen! lämnade av josse linus och tindra påvägen också sen gick vi andra vidare, mats den latmasken åkte bil både till berga och från! däremot när vi kom hem hade han gjort iordning hemma, vart och handlat och grilla köttt. så när vi kom hem stod maten på bordet, underbart =)  ajaa, nu ska jag väl bara ta det lugnt, kanske lägga mig och se på tv o så sova , för imorgon är det dags för jobb igen efter en dödsskön ledig helg!


lillebror lär mig åka longboard ;) hahah


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0