i need you now tonight, and i need you more than ever

Hej där! sitter här och halvsover..är jätte trött verkligen , idag bestod min dag av jobb i nåra timmar, och sen tog jag bussen in till stan för att följa med jennifer till ett ställe..tog hand om kevin när hon fixade lite. sen drog vi vidare på stan , och så in på apoteket och kolla runt lite i affärer. hittade ett par dö snygga skor, och massor utav rea! men nej jag ska hålla mig ett tag till med köpandet =) sen åkte vi ialf hem och har inte gjort så mycket, nu har jocke kommit hem också, nu väntar vi in A som kommer strax.

mamma mats oskar och felicia är iväg på ålandskryssning , de åkte idag och kommer hem imorgon någongång! så ikväll är vi sjävla hemma, jag , jennifer , jocke, kevin och A , mys :) vi ska laga mat och lite! 

igår bjöd hela dagen på jobb! både dag och kvällspass. däremellan åkte jag hem och bara slappade. sarah, jeff , felicia och eddie kom förbi, och så även mats mamma :) sen var det dags att åka till jobbet för kvällspasset...

ska bli skönt att vara ledig imorgon! ♥


i don't care what they say



jao...det är ett par nycklar på jobbet man ska dras med!


mina vänner för igårkväll på jobbet



söta kevin och jag, i väntan på hans mami =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0