how will i know

gårdagens jobb gick bra! hann bara innanför dörren innan jag mamma och oskar åkte till sandvik och badade i värmen! innan det åt vi mc mat till lunch. i sandvik väntade även syssling maria och hennes barn! :D och igår var även mitt första dopp på svenskt vatten, kallt var det men skönt att svalka sig i värmen! :D sen bar det hem till maria ett tag för o lämna av lillebror som ville sova där. så åkte jag och mamma hem! blev en slappkväll i soffan med gottis! :) 

vaknade rätt tidigt idag, skulle åkt o badat idag igen men vädret lockade inte så mycket så somnade om! och har legat och pratat med min amanda ett jävla bra tag nu! :) alltid gött med girl talk <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0