fin besök=)

HEJ där ;) kom hem från jobbet för inte alls länge sen :) sitter i soffan och just nu kom mamma mats sarah och felicia hem , kul! :) inte igår man träffa dem hehe..låter som det blir fika i köket, paj eller nåt  =)
Igår körde jag också på jobb , när jag kom hem var det bara att byta om lite fort för att gå ut till lekparken med mamma mats jennifer kevin maja och milly , maja och milly va på besök =) åkte linbana o allt möjligt haha, jag är nog ett litet barn ännu =) lite senare kom även linus josse och tindra med! sen gick vi hem hit och fikade...tills jag jennifer josse och oskar fick idén att gå ut och åka lite inlines! fyyyy va vi åkte hahah :D senare kom A hit, så titta vi film och lite. vaknade upp brevid honom idag , och han skulle visst vakna när ja skulle upp, så när jag åkte till jobbet stack han hem hehe.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0