STUNDENTKRYSSNING, woopwoop

blev inte mycket till att blogga igår men hade rätt mycket för mig så hade inte tid att sitta här o skriva. igår vaknade jag ialf upp hos min fina, sen mötte jag upp linus i berga centrum så tog vi bussen hem, sen dröjde det inte alls länge tills det började rulla in folk, blev ett par stycken ;) jennifers syster johanna, linus flickvän josefine o hennes dotter tindra, linus och felicia var det som kom, så vi blev väl runt 11-12 pers :) blev fullt runt bordet när vi åt, oså efterrätt på det, mums! jaaaa, sen har vi väll mest bara tagit det lugnt! hann med en sväng till centrum med jennifer. och så senare på kvällen satt vi i mitt rum jag johanna o jennifer o tog det lugnt medan ja vågade jennifers hår ;) oså gjorde vi toast innan vi la oss , mums

nu har jag lite att göra innan jag drar vidare till resecentrum och tar bussen med alla andra för att åka på studentkryssningen! ska bli jävligt kul.. :) nää nu hinner jag inte skriva mer,ska packa lite o göra mig iordning! tror inte det blir nån mer bloggning förens imorgon kväll eller torsdag! beror på hur man mår! 

äntligen är det dags efter all väntan, bokade trots allt i september..hahha ;)



sudda sudda bort dom som hugger dig i ryggen när du vänder dig om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0