sjuk...

hejdär...är sjuk..med feber och allt..inte kul! mår verkligen inte bra..
hatar att vara sjuk, specc med sån feber som jag haft från igår..så det är anledningen
till att jag inte skrev något igår. var i skolan igår och sen åkte jag hem lite snabbt för
att senare skynda mig vidare till jobbet! och där började det..kände mig febrig och yr
men kvällen gick bra med elin :) sen fick jag skjuts hem..gick och duscha direkt eftersom
jag frös så himla mycket och hade så ont i kroppen. sen la jag mig i sängen och kollade
på big brother, sen somnade jag. skönt det...men mindre skönt att jag vaknade flera gånger
inatt av att min sovtröja var helt blöt pga att jag har feber och kallsvettades...så mycket sömn fick
jag inte..och så kunde jag inte sova speciellt länge heller så har precis sett lite one tree hill nu :)
bästa! känner mig inge vidare nu heller..undra hur länge febern håller i sig...känns inget bra!
kallsvettning är inge skönt..fryser och svettas samtidigt...usch...ska nog ta mig en dusch snart
om jag orkar tror jag. ska även lufta mitt täcke o lite! hänger ut det på balkongen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0