onsdag

sitter hemma i soffan med Jennifer och Kevin ;) jag kom hem typ nyss från skolan! slutade vid lunch men gick till biblan med Alice och gjorde klart uppgiften som vi ska redovisa imorgon! duktiga tjejer tycker jag allt;) senare tror jag att ja o Jennifer går till McDonalds och hämtar lite kaffe eller latte eller något. Aja nu ska jag se om det finns nåt o äta..om jag orkar ;) e dö trött...va väldigt svårt att vakna imorse kan jag säga, tog en funderare på om ja skulle ligga kvar haha :) 

usch....nationellt prov i Svenska B nästa vecka..längtar inte direkt...både skriftligt och muntligt..  "/ Inte nog med det, har Alternativ medicin prov också...vi får en massa nu mot slutet känns det som , även att det bara är ca 8 veckor kvar tills jag äntligen tar STUDENTEEEN så känns det som om vi bara får mer och mer att göra..inlämningar, prov och redovisningar hit o dit hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0