Now im stronger than yesterdaay

jaha ja, helt jävla utslagen tjej kan man säga! sitter här helt "död" faktiskt. har både jobbat och gymmat stenhårt ;)

i torsdags sov jag som sagt hos sötisen, mysigt värre :) åt paj och såg film tills det var dags att lägga sig för att vakna på fredagen, var en helt vanlig skoldag typ. hände väl inget speciellt, åkte till ljunkan mycket tidigare än jag behövde men hade ingenting att göra så åkte in för att träffa Amanda Dla och Sheheen! vi softade i gallerian bara, kollade på några grymma killar som dansade. träffade en hel del andra vänner också, skoj. sen var det dags för iv val, denna gången skulle vi shamponera och tona eller göra inpackning. jag valde toning så nu är utväxten borta och håret mörkare, göttt! ;) va min fina vän Dla som fixade det. och jag gjorde bara inpackning på henne men det är ju alltid något. var dubbelpass så slutade runt halv 6....shooottt me! men åkte och solade efter skolan och käka mc med erika. Sen hem o göra mig iordning för att dra hem till Amanda där Minah, Dla, Sheheen och Eve var, de hade vart i centrum och köpt massa godsaker sen spela vi skipbo och lite annat skojigt under kvällen. Och idag blev det att vakna tidigt av larmet som ringde för att gå upp käka och göra sig iordning för att jobba håååårt! Money money♥ Och nu har jag precis vart och tränat, underbar känsla verkligen. Nu blir det käk! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0