lördag

Hej på er alla :) vad ska man hitta på en lördag som denna då ?
vaknade iallafall upp hos min fina imorse, mysigt sen gjorde han underbara frukosten jag älskar!
drack kaffe från hans land också, as gott! :D sen låg jag bara o kolla på tv typ innan jag åkte hem.
har suttit ute på baksidan med familjen och grannarna sen jag kom hem o så var jag och jennifer iväg
o hämta lite saker.
igår blev det inget jobb utan var bara hemma tills jag åkte till finisen. ajja, kvällen va underbar :)
spela kort, låg o kolla med hans brors tjej när han o hans bror körde fotbolls spel.
o så kolla vi på film senare under natten. tills jag somna ;) vakna av att tvn stod på inatt så vakna lite då o då .



a<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0