I've tried and tried to say what's on mind, you should have known

Hellu! :)

Hade inte tid att skriva något igår för var knappt hemma ? Igår så vaknade jag iallafall tidigare, skulle hinna med att gå till macken för att köpa lite gott innan jag tog bussen till skolan och hade nationellt prov, tror det gick bra ? hoppas så iallafall. Efter det slutade vi, så jag o Elin gick mot stan och mötte Amanda Dla och Sheheen, kollade lite sen gick jag Amanda och Dla o käka lite, sen vare dags att ta bussen mot jobbet! Dagen/kvällen rullade på iallafall , nära döden upplevelse men det är bara att skratta åt, mitt hjärta gick i 3000 tror jag ;) haha. Sen va kvällen allmänt skön bara! snacka i tele en stund med finaste, och så däcka jag!

Var inte det lättaste att vakna idag, men tog mig upp ändå! och nu sitter jag i klassrummet med ett par stycken från klassen, vi är typ 12 stycken idag bara haha ;) skönt. men nu ska jag jobba vidare tror jag. och så blire snart lunch, sen PA och senare ikväll blir det jobb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0