fredagen den 13:onde

inte vart min dag idag direkt! så inte blivet någon bloggning för min del.
igår slappade jag mest tills jag åkte till min finis, kom dit svin hungrig och
såklart stod maten klar på spisen när jag kom ;) what a surprice heheh, ängel :)
så käka god mat och kollade på film, o så chips, dipp o cola på det! bästa.
somnade dock väldigt sent! och vaknade rätt sent också. sen bar det av hemåt!
sen dess har jag inte gjort
speciellt mycket. precis sett några avsnitt av big brother som jag har missat
hela veckan!
idag är det fredag o de innebär helg...men inte vilket fredag som helst utan den 13onde
och så är det skola på måndag.... -.- :( inte kul!
men ikväll får vi se vad som hittas på för roligheter ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe när man skriver 13:onde så där hur blir det då? Trettononde? :P

2012-04-13 @ 22:05:48
URL: http://maddepadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0