cp helg, bra helg, dålig helg, depressioner

Halllu :) igårkväll va en underbar o skön kväll , först på dagen var jag bara hemma, och sen åkte jag till ikano med lollo och jennifer, sökte en jacka..men kom hem med annat istället! funkar det med hehe.  träffade en vän och sedan fick jag ett samtal senare under kvällen och fick förfrågan att vara barnvakt, självklart är jag det åt en jätte söt tjej! :) kvällen rullade på och jag låg framför tvn och glodde tills alla kom hem, hade inga lins grejor med mig så josefine var så underbart snäll och kom förbi med vätska! :) . min fina o hans bror och en till kom hem senare under natten/morgonen . blev kvar där ett bra tag innan vi promenerade hem till honom.
vaknade idag breve min fina , blev kvar där en stund , satt och kollade på tv typ tills jag tog bussen hem! har ätit och duschat nu iallafall och senare väntar nog en kvällspromenad, eller snart kanske tilloch med. och så är det ju big brother ikväll med! undra vem som åker ikväll :p 


imorgon är det valborg, och då ska det festas! partyparty'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0