badat kevin!

idag har vart en vanlig skoldag, var på öppningen av NewYorker med Alice runt 10 tiden! Haffade en hel del saker hehe, sånt som ja letat efter o priset var perfekt :) sen vare bara tillbax till skolan o jobba, o så efter tillbaka till stan med Alice Wiktor och Johan, när de stack kom Amanda ;) så vi kollade runt lite o hittade lite annat då med igen! och så tog vi en fika på espresso , mumsigt med chailatte! o så hem o äta o lite. Sen tog jag Jennfier Joakim och Kevin promenaden till centrum för att hämta ut mina paket, mina studentklänningar har äntligen kommit o de var underbara!:D nu har jag precis hjälpt Jennifer att bada sötingen Kevin, åh mysigt :) ska strax göra iordning mig, har hunnit duscha också...så ska iväg ikväll o sover kvar hos sötan min! imorgon är det skola som gäller som vanligt, sen tar jag helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0