you'll always have my shoulder when you cry

jises vilken dag! började med sovmorgon och jag försov mig. men hade bara friluftsdag så tog cykeln ner mot valla och mötte elin o sen gick för att träffa alla andra som inte ens var där, alla var redan ute i skogen så vi chillade typ och kolla på djuren ahaha =) jävla tävling vi gjorde också. men iallafall dagen har väl vart chill men endå så jävla långtråkig. dagen har alltså spenderats med skolan i valla skogen typ. grillning o sånt med..mina mashmallows brann upp typ, bokstavligt BRANN! hahaha..värsta lågan =) sen drog jag och elin hem till mig efter en lång dag där. tog det lugnt och sen drog hon, och jag började storstäda mitt rum. nu är det finfint! :) nu saknas bara nya gardiner..ser lite tomt ut utan haha...men orkar verkligen inte stryka och hålla på..nu ska jag chilllza här vid datorn och sen drar jag ut med min fina vän amanda och sätter oss i parken och snackar skit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0