yehh fredag

My heart's a stereo
It beats for you, so listen close
Hear my thoughts in every note
Make me your radio
Turn me up when you feel low
This melody was meant for you
Just sing along to my stereo

en kort dag i skolan på väldigt länge, började med sovmorgon, så underbart..
mindre skönt att när jag vaknade var det -3 grader, sjuukt kallt vare att gå til bussen.
men sen hade vi samhäll, lunch och sen en kort svenska lektion.
sen slutade vi och vi drog oss vidare mot bussen,
hahaha asså jag dör, min och elins berättelse från förra fredagens händelse är så klockren
tror jag dör asså, jag får fan kväljningar av att höra den bara :p tänker tillbax hahaha..
men felicia o alice tkr den lät mysig ;) eller ?
ajaaa drog mig hem till en vän efter skolan och nu är jag hemma igen.
som varje dag tar jag dagen som den kommer, har ingen aning och inga planer just nu
om vad som kommer hända ikväll iallafall.

och nu har jag bokat in en klipptid hos min fina vän också. ska bli så skönt att
bli av med det slitna, jag tappar fan hår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0