nevermind i'll find someone like you

fan nu är det söndag igen vilket betyder att det är skola imorgon, orkar inte...helgen går så fort! 

igår kom elin och erika hit, planerna var så att vi skulle åka och träffa några men blev ändrat. elin åkte hem för hon skulle jobba, så jag och erika åkte hem till danne där ali och ibbe var, lite förfest där . själv körde jag på en nykter kväll! men det funkade, inte lika kul men endå bättre än att sitta hemma. efter ett tag fick vi skjuts in till stan för att ta en krogenrunda. dock fortfarande nyktert haha...fyfan det var inte det roligaste om man säger så. men träffade en del roliga människor :) sen skjuts hem tillbaka till danne med erika ali danne och ibbe. de fortsatte drickandet och jag chillade bara med musiken typ :) sen gick jag hem mitt i natten/imorse helt ensam, och fyfan vad det var kallt, rena istiden ju!! tog ett tag o få upp kroppsvärmen när jag kom hem o la mig i sängen kan jag lova! 

annars händer väl inte så mycket hos mig, har lite gäster just nu för mammsen fyller år på tisdag :) snacka om att det var skönt att vakna imorse och känna att man INTE är bakis :D ae nu ska jag vara lite social.


sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0