never had a dream come true til the day i found you

kom hem för ett tag sen från morfar, innan dess var vi överallt, tornby o allt möjligt och leta efter en affär som har trix inlines till min kära lillebror. fanns ingenstans men hamna tillslut i hangaren och där fanns de :D så mami o dom blev nån tusenlapp fattigare haha..sen kom vi äntligen iväg till mormor och morfar. där fick vi fika o tårta o sånt mumsigt :) chillade ett tag där tills vi drog oss hemåt i regnet. precis duschat nu och tänkte slänga in några bilder :)

damp damp damp...ja vill klippa mig NUUU !!!!




min fina underbar teckning jag gjorde förut idag haha..


lille fillan och jag tyckte det åska ute...o hon blev rädd o ville hålla handen
medans de andra va inne i affären.. :) sötan






dä ä ingen liten tunga hon har gullungen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0