You better keep on walking

sitter här nyduschad nu vettni ;) min dag har bestått av att umgås med min ängel amanda . tog bussen in till stan med henne. kollade runt och hittade massa skoor! jag blir galen vill bara ha alla! och så drog vi till banken för o kolla varför de dragit pengar från mitt konto !?!? fick reda på det...och den fixade vi massa mer saker när vi ändå var där :) och sen typ chillade runt. hittade inte ett skit..sen lite mat på det också :)) senare hoppa jag och amanda på bussen för att dra till en killkompis och ta det lugnt bara. kollade tv o snacka osånt :) sen till stan, köpa mat och dra hem och dööööö på bussen , haha amanda är sån king!! ♥



bilder från igår, eftersom elin va sån snake igår o somna utan o skicka... :p










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0