the way you look at me..

got to love you, got to love you, got to love you, got to love yooooooooou;) sitter här o sjunger lite för mig själv, har fan inget o göra blir galen...har precis duschat så nu har jag det klart också, skönt det. igår stack jag hem till felicia o chillade, hon hjälpte mig lite med en sak men vi kom inte så långt hahaha..sov där och somnade as tidigt så jävla skönt vare asså. skönhetssömn.. ;) däremot vare inte lika skönt att vakna imorse, svin trött..men klarade mig igenom skoldagen iallafall, stack till stan och mötte erika efteråt o gick runt lite o snackade. åkte hem till henne senare, hon hade planerat att ja skulle dit o äta o grejer och sen tog vi en road trip till ekholmen ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0