someone like you

ingen är så rik att man har råd att mista en vän

åkte och lämnade in min älskade dator förut, tror den är helt paj och det trodde dom i affären också..den luktade brännt o startade inte. förhoppningsvis får jag en ny inom 2 veckor eller så fixar dom den men det va tveksamt. ajaaa sen hann vi inte mer än hem o äta lite snabbt för att sen dra ut och åka lite bil med mami, jag övningskörde sen åkte vi till berga till hennes kompis och va där en stund :) blev ganska långvarigt faktiskt. sen kördee jag oss hem igen , vi bara gleeeed :) och nu sitter jag här nyduschad och har ingen aning om vad jag ska hitta på, skulle vilja ha lite mys eller ialf ngn som underhåller mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0