sammanfattar gårdagen

igår blev en sen kväll/natt. darya kom senare till amanda också så vi chillade tills vid tog bilen vidare till fotbollshallen där alla människor va. det va väl soft kväll, brukar inte tycka om fotboll men när kompisar spelar så är det kul faktiskt :) oså träffar man så mycket folk på såna där kvällar haha, fullt vare! men det var inte en ovärd kväll om man säger så. skönt att ta det lugnt. men sen skulle man ju springa fram o tillbaka på läktaren om man ville se vissa personer spela hahaha. mumsigt. nä men blev en tripp till mc också o köpa lite sen tillbaka o trängas med alla människor. sen efter 3 skjutsa erika hem mig, hann inte va inne länge för gick ut till isamaeel och hans vänner som va utanför mig, sen drog vi till mc här vid mig, joinade dom där en stund tills ja drog hem o somna och sen fick nattbesök heheheh :) mysigt as usuall. men aoppp vaknade för ett bra tag sen. mitt nattbesök har åkt hem så sitter här hemma själv med min bror. mamma och dom är inte hemma så får ingen mat :(  vi drar nog till mc ist ! haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0