ny dag på veckan

fan va seg jag har blivit :D men har fullt upp. igår skjutsa elin hem mig och sen hände inte så mycket mer än att jag låg och åt chips o drack läsk o kolla tv :) sen somna jag.

så vare dags för skola idag, vaknade och tänkte " oo va skönt med söndag" men aeeee fick gå upp för o dra mig till ljunkan..jobbigt eller aaaa..så gått från 8.10 - 16.10 och det är ju inte det roligaste direkt, man orkar inte gå en sån lång dag. fick fan psykoser :D kom hem och la mig i sängen o läste i körkortsboken...men somnade så det kan ju inte vart något intressant jag läste om haha :D sen vaknade jag av att elin ringde o sa att hon va utanför så fick dra mig ut till henne för att följa med henne och tanka. stackarn vet inte hur man gör :) sen åkte vi hem hit till mig, plugga lite o sånt. och nu har hon dragit.

när jag vaknade förut såg jag att mamma och mats hämtat ut en dator till mig, min gick ju sönder så fick en ny från siba! den e as sexig . min lilla pärla ♥ äntligen har jag en egen igen! ska va rädd om den :D  ae men nu måste jag ta en dusch innan jag somnar igen. imorgon ståre redovisning på schemat..första lektionen och jag tror jag skjuter mig...ska redovisa med en annan klass också hahahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0