ju mer dom spottar på mig desto fortare kommer jag blomma

slutade med utgång igår! duscha o fixa mig för att åka in till stan och möta elin o erika och sen vidare o träffa alice vickan elin issa o alla , träffade på alla möjliga ;) för en gångs skull var det bra musik hela kvällen så blev en del dans med vettni ;) sen finns det ju jobbiga äckliga människor som stalkar än hela kvällen....kvällen slutade på hakepi med elin, fyfan vad gott det var alltså, kan inte beskriva i ord hur gott det var med tanke på hur hungrig jag var haha. senare kom alice och ludvig förbi också. och sen fick jag och elin skjuts hem, träffa på en skum människa innan. måste bara säga, fan vad bra min engelska är, speciellt på fyllan!

tror fan det alltid är roligast efter en krogenrunda, händer så mycket sjuka saker, sitter fan fortfarande och garvar åt allt !

aee skulle bara säga att jag lever och mår skapligt bra. vart vaken i en timma nu ungefär, fattar inte varför jag alltid vaknar tidigt..? var uppe före alla andra hemma och det är alls vanligt haha. senare kanske det blir en tur till isabelle för hon fyllt år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0