im sexy and i know it

igårkväll kom amanda hit, blev att dra sig till mc och sen bestämde vi oss för att dra vidare till stan, orkade inte sitta och glo i ryd ? träffade massa söta människor där! kände att det va skönt att hoppa över alkoholen igårkväll haha..;) senare tog vi oss iallafall hem igen efter ett tag.

vaknade imorse och det var ju dö skönt. man skulle ju flytta tillbaka klockan inatt förstårniiii! ;) blev att gå upp och göra sig iordning för att dra vidare till berga till mats mamma där vi skulle äta middag. louise och hundarna va också där, och så mats bror  :) as gott va det, sen gick jag med felicia och oskar ut till lekparken en stund, tog med min hundarna ut på en promenad också :) sen kommer elin och hämta mig så ska vi umgås lite ♥ oså får jag förhoppningsvis sällskap inatt. pusss :)





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0