i wanna go all the way , takin' out my freak tonight

regnat hela dagen, man blir ju fan deprimerad!!! vill bara ligga o mysa med någon såna här dagar :)

precis snackat i telefon med finaste :) hade lite o snacka om. men iallafall, annars har jag vart i skolan idag. min grupp hann inte redovisa så det va bara bra :) annars har det inte hänt så mycket i skolan. efteråt stack jag iallafall till körskolan och pluggade teori, gick väl sådär..kan ju säga att körningen går mycket bättre jag är bäst :) efter att ja suttit där från 14.10 - 16-30 , believe it or not! så kom elin och hämtade mig och så åkte vi vidare till hennes farmor och chilllade järnet med lilla britt och elins småsyskon. sen skjutsa elin hem mig och jag åkte direkt ut och övningskörde med mats. det går ju fan as bra nu förtiden! glider bara ;) nu ska jag snart ta en dusch tänkte jag. sen kolla igenom vad jag har att plugga till i skolan :o

imorgon ska jag göra halkan, ångesten....nervös som fan ahah :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0