hos lilla elin

inte uppdaterat något idag märker jag, men har haft fullt upp :) igår åkte jag till jägarvallen där min gamla klass var, eller de flesta iallafall. var jätte kul att träffa alla igen, vi träffas ju inte så speciellt ofta. men vi beställde pizza o åt oss tjockare än nånsin. beställde sjukt mkt hahah. och sen massa godis och chips på det :) o musik o dans o allt möjligt, fick mig en hel del skratt iallfall och det var en lyckad kväll. senare mot kvällen när det var dags o gå hem rensa vi stället och sen åkte jag och erika runt lite för tidsfördriv sen skjutsa hon hem mig. somna nästan direkt, låg o kolla på tv men fanns inget bra om man säger så...

idag vaknade jag as tidigt av ett samtal av min kära vän elin som skrek att hon fått körkort :D grattis grattis igen babe ♥ undrade först vem fan som ringer och väcker mig så tidigt på en söndag..kollade på klockan på väggen o den stog på halv 8...fast kom sen på att den har ju vart ut funktion jävligt länge nu..dax att fixa det kanske haha :) ialf blev att dra upp, käka frulle o ta på sig sen blev jag upphämtad av elin. vi åkte till borensberg o hämta hennes bil och sen till hennes farbror för fika :) sen skjutsa hon hem mig, hann inte göra så mycket mer än att gå in och ut sen åkte vi iväg och övningskörde, hem till louise som inte va hemma, och sen till min söta farmor som vi hamnade hos ganska länge :) och sen till kyrkogården för att hälsa på farfar, farbror och kusin <3  och sen hem . jag va as grym idag fan, körde bättre än nånsin :D ialf sen kom elin och hämta mig så har vi åkt runt lite.. sitter hemma hos henne just nu för o hämta en sak sen får vi se va vi gör :) imorgon är det skola och jag vill verkligen inte....bajs....ohhh...känner att ja måste börja ta tag i saker nu. läxor, körkort o allt. körkortet ska jag fan ha snart!!!! måste bara ta tag i teorin.. :(
bilder från senaste dagarna kommer när jag e hemma någongång :d nu ska vi ut o köra race, nejdå,,men rally harrye ute i farten kan ja looova :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

TEORRRRRRIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

2011-10-17 @ 13:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0