home from Ullared

kom hem för ett tag sen från Ullared, vilken jävla resa och fyfan vad jag är trött i benen! elin och dom kom iallfall och hämtade mig vid 04.20 typ, totallllly dead! fest i bilen påväg dit, så vi kunde hålla oss vakna hehe (a) väl framme vare massor av folk, shit jag trodde jag skulle dö ett tag, man blir så trött av att bara gå en kort stund. men fick med mig det jag ville ha tror jag. blev en hel del and now im fattig as hell :D men funderar på en till tripp dit innan jul hähäh =D får se om pengarna räcker och man har ngn att åka med helt enkelt. annars har jag väl inget speciellt för mig ikväll. nu är jag själv hemma, resten är och bowlar nu ikväll :) orkar inte slänga in bild på allt jag köpte..redan kastat in allt i garderoben . men det blev en hel del kläder, hårsaker, väska, och massa småsaker oså:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill också åka en gång innan jul... Mamma ska säkert dra dit :P

2011-10-01 @ 18:00:00
URL: http://maddepadden.blogspot.com
Postat av: elin

jag vill med åka innan jul, vi kan samåka om jag har körkort innan dess :)

2011-10-01 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0