heeey little shaawty

you're on my heart just like a tattooo

hejjjdär, äntligen fredag och helg men är inte så pepp inför ikväll, får se vart kvällen tar mig, just nu har jag ingen aning faktist. funderar starkt på utgång men får seee!! annars har jag bara vart i skolan (studiebesök på bb och förlossning, samhällskunskap, lunch, svenska och iv val) hade prov på iv valet men det gick bra faktiskt :) körde på praktiskt så det var lätt. mindre kul att vi slutade vid halv 5...men nu sitter jag iallafall här nyduschad och tänker lite på hur jag gör ikväll. någon som kan ge förslag eller ?


någon som inte orkade stå o vänta på busssen så den tog med sängen??



för några dagar sen ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0