hate that i love you sooo

ojsan, kom hem för ett tag sen. har väl inte gjort så mycket idag egentligen, stack till mc med lillebrorsan och köpte mat o taa med hem o kolla tv tsm :) sen fick jag ett ryck och börja städa hela lägenheten här hemma, försökte göra mami lite glad (a) funkade tror jag :) och så plocka lilla mamma upp lite saker hon köpte till miig idag , så gullig så ! :) sen kom elin hit, fixade lite grejor och sen ringde erika o sa att hon va utanför så blev att dra sig utååt ! gjorde väl inte så mycket, åkte runt lite i linköping hahah. sen stack alla hem ett tag , o sen kom elin o hämta upp mig senare för o skjutsa hennes papi, hon ville ha sällskap på hem vägen förstår ni. mycket bra sällskap. på hemvägen tog vi en runda förbi en vän o stannade där lite o tog det lugnt typ. och nu sitter jag här och typ dör av hunger! vill äta...men får väl sova snart så ja slipper va hungrig mer... jävla amanda håller på och gör mig ledsen...smaskar mig fan med tårta o mat o shit nu när jag är så hungrig...den jäveln...orkar inte ställa mig i köket nu direkt

kolla bara bilden hon la upp i min logg på facebookk :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0