halkan/risk2 klarad!

hemma nu ifrån halkan! :) det gick jätte bra, men var nervös i början när jag såg att det bara skulle vara killar i min bil och den jag ensam tjej...men man behövde inte vara nervös för att köra och speciellt inte för att kugga haha =) gick toppen faktist och fick massa beröm !  jag är tydligen bra på att koordinera armar o ben ;) den ni hahahha . japp men det är väl på halkbanan jag vart i stort sett hela dagen. och blev godkänd såklart, bara teori och uppkörning kvar nu.. tog lite sovmorgon idag , åt frulle o sen drog mig till bussen o sen åka dit. nu ska jag äta iallafall vet jag innan jag svälter ihjäl är svin hungrgig och senare blir det ut att köra igen :) träffade sarah och felicia på stan med, de var ett tag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0