du är underbar

skulle göra allt för att få lära känna dig♥

sitter här proppmätt och nyduschad, precis ätit taco :) mums..annars har jag inte gjort någonting idag, kollat lite one tree hill bara.

igår blev det en spontan kväll, jag och erika satt båda hemma med damp anfall typ. så blev snabbfixning sen kom erika och hämta upp mig med bilen sen åkte vi hem till danyar och va där hela kvällen. tog det bara lugnt och kollade film typ :p va en soft kväll faktiskt. kom hem rätt så sent så la mig i sängen direkt, tog inte alls lång tid innan jag somnade så blev att sova ut idag- så skönt!!

måste börja fixa mig nu känner jag, hela dagen har gått och jag är fortfarande lika trött..men ikväll blir det kanske lite partyyy ;) ska iallafall träffa gamla klassen, beställa pizza o lite sånt. sen får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0