du är underbaaar

somnade skapligt igår, tidigare än vanligt ialf men blev väckt av några samtal :) så låg o prata i telefon ett tag med finasteeee ! sen vare bara att sova och vänta på att gå upp imorse. vart en hektisk dag i skolan haha, vart så jävla hyper, vetifan varförrr :) hade inga vänner i skolan...så adam smitta av dampet på mig. gled igenom dagen med adam i stort sätt . fyfaaan aiman och adam va kaos i matsalen hahaha, idioter :D sen efter skolan drog jag mig in mot stan o kolla lite skor, äntligen hitta jag ett par jag vill ha och de va sköna också. så blir o köpa senare eller imorgon tror jag :) senare ikväll, eller vid 6 tiden ungefär drar jag in till stan o käkar subway med felicia och elin, kanske erika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0