ciao belllla

zuppp! mamma och de kom och hämtade mig igår och sen åkte vi till hangaren och lämnade av mats och oskar, oså åkte jag mamma och felicia och lämnade felicia :) sen vidare till ikano för att köpa ett par jeans till mig! åkte hem, senare kom min fina amanda till mig. vi snacka skit osånt bara :) tog det mest lugnt. sen kom elin till mig och skjutsa mig till en vän som jag sov hos inatt, myyyys ♥ somnade rätt sent, men åt mat hehehe..mat är alltid gott!

vaknade skapligt idag, tog mig till skolan vid halv 9 och satte mig i biblan med matilda felicia och sofia o gjorde klart vårt arbete :) sen har dagen bara rullat på som vanligt! nu sitter jag här och väntar på hjälp med min debatt artikel och sen drar jag vidare till iv valet. och ikväll blire fäääääst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0