vart jag mig i världen vänder

- står jag här med tomma händer, längtar efter något som kan rädda mig

ligger i sängen som jag gjort typ hela dagen sen jag kom hem från skolan. jag som aldrig brukar vara sjuk..tycker synd om mig faktikst..verkligen inte mått bra en enda sekund idag! usch....har ialf fått i mig lite mat och sovit en stund o sett massa beck filmer :) börjar känna mig varm nu igen o kallsvettas..inge kul ! men hoppas det går över. druckit vätske ersättning och tagit massa tabletter. inget hjälper ju :( måste bli frisk till fredag iallafall! för då flyr jag landet och drar till Danmark!! :D ae nu ska jag liggar kvar här i sängen o kolla om de händer något kul på datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0