sååja, fredag ;)

nu är det äntligen fredag igen, så skönt! mindre skönt att jag har prov nästa vecka..
men ska njuta i helgen iallafall, en händelserik helg förstår ni ;) men det tar vi dag för
dag..:p har vart i skolan idag ialllafall, började dagen med sovmorgon och sen rullade
dagen på. träffade dla på ljunkan där jag hade iv valet så vi tog bussen tillsammans in
till stan och snackade massor, va ju jätte länge sen ja träffa min babygirl :)
sen vidare och möta elin och elin, för en runda på stan! fick med mig skorna hem som
jag hittade, och så en tröja med :) och nu sitter jag här framför tvn och kollade på idol
senare ska jag träffa ett par vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0