start of something new

sitter här och har ont i magen :( är dö trött också så ska väl lägga mig i sängen o glo tv och somna snart :) låg o kollade på saltkråkan förut, så bra film :D sen åkte jag o mats ut o övnignskörde lite, åkte till tallboda och hälsa på sarah, jeff, o felicia en stund , de va trevligt ! felicia busade som vanligt :) sen hem och glo på film o så sitter jaa här.


gör bilderna i miniatyrer så de inte tar så mycket plats, bara o trycka på bilderna.

tröjorna ja köpte idag



felicia var ett spöke när vi kom dit




igår




lite bilder från senaste dagarna


erika muppen!




lockade erikas hår nåndag på lovet! blev as bra..mindre bra på mig själv :p


mys med katten


min bästis i lördags...då ja va döende..



mina söta katter i knät framför tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0