seg som ett assss

hallå hallå, helt utslagen känns det som, är dödstrött och svin hungrig!!
igår åkte jag hem till min sötis , sov där o myste o spela kort o såg film.
vakna upp idag helt död, gjorde mig iordning sen sa jag hejdå och åkte
till skolan. mötte elin och elin i matsalen o sen vänta vi på nästa lektion som
vi knappt hade ngn...värd dag eller?? naaaa. hade ialf kul hahaha..
efter skolan stack ja o lämna cv o så vidare på stan med elin och elin. fick
med mig endel fina örhängen o så hitta ja ett par skor ja nog köper inom kort ;)
gick runt i flera timmar tror jag..och så fick jag en headshot ! rakt på pannan haha..
skulle böja mig ner o leta upp rätt storlek på skorna i en hylla...o ska ställa mig upp
o får en fetttttt smäll hahah,,,snygg bula ja fick!! ;) menmen, sen tog jag och
aiman bussen hem tillsammans och nu sitter jag här ialf. kanske träffar elin o elin
senare, får se hur det blir med det o kanske min sötis med. får se hur det blir med
den saken. nu vill jag inget annat än att ha mat så ska nog få i mig något, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0