så det kan vara.

tog bort inlägget förut för er som redan hann läsa det, tänkte
att det är bättre att visa att ja är mognare än så, och att jag
faktiskt inte bryr mig om lögner osv :) falska rykten är skiiit.
och jag har annat för mig än att sitta och lyssna på vad folk
snackar om som inte äns stämmer. bitches...jag vet , you love me :)
och jag vet, ni är avundsjuuuka!!

menmen, ska göra lite buisness nu snart tänkte jag efter
att jag gjort iordning mig. har precis duschat.
senare kommer eve hit och klipper min mor, det blir nog bra.
sen får vi se! ciaobella


If an angel came down to me ,Ask what I would do differently
I would say nothing you see I love someone truly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0