ny design o sånt skit

såååja, nu är det klart än så länge..tills ja orkar fixa det mer för nu ger jag upp.. ser väl ändå
någolunda bra ut tror jag, hoppas det iallafall..fattar ju inte hur man gööööör!! :p ae nu ska jag
göra något annat kul, kanske slå en pling till prinsen . får seeee, ciaooo


kom o tänka på att vi har en jääävla massa skit som vi ska va klara med innan jul i skolan, massa
prov, inlämningar osv. hur orkar dom ge oss massor innan jul? sen i vår väntar praktiken, de blir nog
bra faktiskt , har ju valt en valbar kurs så ska jobba med barn :D o efter det...dååå väntar nationella..kuuuul!
sen i sommar lämnar ja skolan för gott hehehe, studenten here i come! längtar som faaan.
och så har jag ju det där jävla körkortet jag måste fixa snart bara min hjärna kan börja arbeta kanske så
jag kommer igång på riktigt med teorin! fast det går faktiskt framåt, var på körskolan idag o det gick
riktigt bra. ska fortsätta så och läsa boken, sen vet ni, har ja körkort ;) hoppas på snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0