lördagkvälll framför tvn med gottis

ojsaaan! inte hunnit blogga heheh..men i fredags(igår) var jag i skolan
som vanligt, dagen gick väl som vanligt, iv val som sista och så stack jag
hem bara! elin och erika kom till mig , vi gjorde väl ingenting speciellt
sen stack elin med bussen, jag och erika o ja gick vidare till mc, sen skjutsade
hon mig till en vän som ja sen sov hos, va mys :) träffade daniela också!
länge sen jag träffade henne faktiskt så de va kul:p menmen, somnade inte förens sent!
vaknade rätt sent idag, sen tog jag bussen hem för att fira felicia som fyller
3 år imorgon! :) prinsessan! så vi hade gäster här hemma, mums med tårta!!
och så va vi så fina med partyhattar för det sa felicia att det skulle vi ha!:p sötan!
senare följde jag med louise till maxi o handla sen hem till henne o fixa lite.
sen åkte vi vidare till barhäll där vi mötte mamma mats oskar och marie.
sen vare bara o vandra mot stan, sen vidare för o se novemberljus och fyfan
vad det var långt o gå men det va fint och mysigt :)
tog kort i den där kort automaten hahahah ;) så det var en liten familjedag sådär också.
sen vandra vidare till barhäll , till affären o köpa gotttis saker ..helt jävla död
nu efter idag så nu blir det slapp med familjen framför tvn och äta massa chips
jordnötsringar o gottttis! :) see ya lateroooo babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0