kallt , kallt, kallt, kallt

jahopppp så skönt vilken lättnad, nu har jag äntligen skickat in arbetet
på samhällskunskapen  :P så nu har jag bara annat kvar som ska va
fixat innan jul, men det fixar vi ;) nu är det bara en grej kvar som ja
hatar...vi har ingen värme hemma och inget varmvatten!? jag som
fryser så mycket och vill duscha innan ja ska sova, nu får varmvattnet
gärna komma!
var och solade med erika förut en snabbis och snackade lite bara. annars
har dagen bara bestått av plugg, plugg och åter igen plugg! ska be lite
nu o hoppas varmvattnet kommer igång hehehe :) och att värmen ska
komma tillbaka överhuvudtaget, svin kallt här hemmmmma:(

ahaha..lillebrorsan ville bada förut , inte så skönt i kallt vatten kanske..
så mamma ställde sig och kokade vatten o sprang fram och tillbaka
till badrummet med kastrullen...mamma kan du göra de åt mig med? :) please


Kommentarer
Postat av: mamma

NÄPP!

2011-11-17 @ 22:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0